“God mat men otrolig dålig service! Tyvärr väger inte den goda maten upp för den katastrofala servicen.”
Omdöme om Brasserie fridolf

Brasserie fridolf
Rankad som nr 7 av 40 Restauranger i Karlshamn
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Var ute och åt med vänninor men vi blev så besvikna. Först fick vi inte maten samtidigt de som hade varma rätter fick dessa först men vi andra fick vänta i 5 minuter. En av väninnorna hade beställt en sås till sin pizza men servitören gav den inte denna förrän 2 påpekande om detta till servitören och då blev han sur. Efter måltiden fick vi in menyerna igen men ingen av oss kände för efterrätt pga tråkig attityd. När sedan servitören kom tillbaka påpekade han att vi behövde lämna vårt bord senast om 21 minuter!!!. Då hade vi enligt bokningen 45 minuter kvar. Även vid betalningen var han inte samarbetsvillig. Så vi gick snabbt som rackan till en annan restaurang och tog en kaffe.

1  Tack svenssoniida

Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Helt underbart smaskig klassisk burgare, banne mig den godaste jag ätitPommes frasiga och allt var varmt. Mums! Vi kommer tillbaka!

1  Tack Curiosity44604498586
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Hamburgaren alldeles för salt .
Pizzan smakade mjöl
Vi hade stora förväntningar med det uteblev
Personalen visade sig knappt o frågande inte om vi var nöjd

Datum för besöket: juli 2021
Tack MarieB3697
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Sugna på take away då lunchmenyn denna lördag såg lockande ut. Besviken var total när vi kom hem och öppnade matlådorna. Fisktacon bestod av två mini-tortillas med minimal topping (3,5 bitar av avbruten torsk och lite kål) för 150 spänn som bokstavligen var över efter två tuggor.

Besvikna gick vi tillbaka med maten för att höra hur de tänkt. De måste missat ett eller flera tillbehör, tänkte vi. Responsen blev helt oförstående med noll initiativ till förståelse eller vilja att göra oss nöjda och mätta.

Det här var inget annat än ett rent skämt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Kocken10
Omdömet skrevs 24 juni 2021 från mobil enhet

Okej mat, men dyrt!
Maten är stabil och det vårt sällskap beställde var bra, men inget wow. Det är dyra priser på i princip allting, en del av huvudrätterna kostar som på fina krogar i Stockholm, men inte i närheten av samma kvalité.

Dessutom var personalen inte särskilt trevlig, i alla fall inte den servitören vi fick.
Betalar man de dyra priserna så önskar man att det ska finnas en viss finess och personlighet från personalen.

Vi var inte missnöjda med maten men sätt till priserna så kommer vi nog inte att komma tillbaka.

Tack magnusp12345

Resenärer som tittade på Brasserie fridolf tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Brasserie fridolf? Berätta vad du tyckte!