“Snålt”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Sugna på take away då lunchmenyn denna lördag såg lockande ut. Besviken var total när vi kom hem och öppnade matlådorna. Fisktacon bestod av två mini-tortillas med minimal topping (3,5 bitar av avbruten torsk och lite kål) för 150 spänn som bokstavligen var över efter två tuggor.

Besvikna gick vi tillbaka med maten för att höra hur de tänkt. De måste missat ett eller flera tillbehör, tänkte vi. Responsen blev helt oförstående med noll initiativ till förståelse eller vilja att göra oss nöjda och mätta.

Det här var inget annat än ett rent skämt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Kocken10

Omdömet skrevs 24 juni 2021 från mobil enhet

Okej mat, men dyrt!
Maten är stabil och det vårt sällskap beställde var bra, men inget wow. Det är dyra priser på i princip allting, en del av huvudrätterna kostar som på fina krogar i Stockholm, men inte i närheten av samma kvalité.

Dessutom var personalen inte särskilt trevlig, i alla fall inte den servitören vi fick.
Betalar man de dyra priserna så önskar man att det ska finnas en viss finess och personlighet från personalen.

Vi var inte missnöjda med maten men sätt till priserna så kommer vi nog inte att komma tillbaka.

Datum för besöket: juni 2021
Tack magnusp12345
Omdömet skrevs 12 juni 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe med en härlig uteservering. Personalen var trevlig och maten smakade bra. Tycker det var lite dyrt för vad man fick.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Jet48033933072
Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Trevlig hamburgare med otroligt goda tillbehör. Köttet var saftigt. Åt hamburgaren "DELUXE". Även trevlig personal och mysig uteservering.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Passport41913822002
Omdömet skrevs 18 januari 2021

Många olika rätter att välja mellan. Ost och charkbrickan var god, hade önskat olivolja till brödet. Personalen var trevlig och tillmötesgående. Borden var Covid-anpassade men personalen var lite väl närgången, exempelvis lutade sig över bordet och pekade i menyer.

Datum för besöket: januari 2021
Tack Agneta S

Resenärer som tittade på Brasserie fridolf tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Brasserie fridolf? Berätta vad du tyckte!