“Väldigt gott med bra atmosfär ”
Omdöme om Brasserie fridolf

Brasserie fridolf
Rankad som nr 7 av 39 Restauranger i Karlshamn
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personal som snabbt tog hand om oss. Rent och fint. Åt Toast Skagen till förrätt. Grillad Ryggbiff till varmrätt och Créme Brûlée till efterrätt. Allt smakade bra. Nöjda och glada

Datum för besöket: juli 2020
Tack Tord H

Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

Superhärlig miljö för att umgås med vänner, familj eller partner. Fint utbud av viner. Goda pizzor, men tyvärr lite smaklösa.

Servicen har däremot en del att önska. Vårt sällskap beställde dryck innan maten och servitören kom tillbaka för matbeställning, och sedan en gång till där vi beställde dryck. Efter vi ätit satt vi kvar i 90 minuter, och under den tiden kom ingen från servisen för att ta någon beställning, så där satt vi med våra tomma glas i över en timme. Synd, annars hade vi gärna stannat för nåt glas vin till.

Datum för besöket: mars 2020
Tack annsophienowak
Omdömet skrevs 26 februari 2020 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap på ca 20 personer. Restaurangen ville att vi för-bokade huvudrätter innan. Tapas/förrätt beställde vi när vi kom. Trots förbokning tog det väldigt lång tid att få maten.
Jag kan verkligen rekommendera lammet!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Adventurer819914
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Vi åt hamburgare och flankstek, vilka goda smaker, helt fantastiskt. Härlig atmosfär och trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Catg990
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Kom ca 25 minuter innan lunchtiden var slut. Fick till oss att det bara fanns 1 kyckling kvar så jag tog den och mitt sällskap tog veckans pasta som var med bolognese.
Min rätt var inte speciellt varm utan ljummen, den grillade zucchinin var kall. Kycklingen var torr på sina ställen. Var fanns dom rostade rotfrukterna? Det som serverades till var potatis och en liten ynka morotsbit som ej smakade rostad. Då är det bättre att säga att dagens är helt slut om man inte kan servera det som står eller säga om något är slut och dra av på priset.......
Pasta bolognesen var heller ingen höjdare, knappt ingen köttfärs i såsen utan smakade mer som tomatsås. Inte värt priset och vi kände oss besvikna när vi gick därifrån.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Vebri

Resenärer som tittade på Brasserie fridolf tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Brasserie fridolf? Berätta vad du tyckte!