“Brunch”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god Brunch. Vinkokta musslor var hel oslagbart, räkor och aioli och mycket annat gott, dock saknade jag inlagd sill och ägg.
Se mina bilder

Datum för besöket: april 2018
1  Tack Pschon

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Välkomnandet var bra. Inga egentliga luncherbjudanden och en total frånvaro av nyttiga grönsaker är anmärkningsvärt. Vem vill äta lunch utan möjlighet till en fräsch sallad? Detta concept kommer inte att hålla. Vi var ordentlig besvikna eftersom den erhållna Wallenbergaren "badade" i smält smör.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Patric J
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Jag trodde att jag visste vad Blekinges restaurangflora går för, men icke! Buffén här överträffade med råge alla mina förväntningar. Medelhavstemat är klockrent. Som ett ärrat bufféproffs så är jag van vid att även bra ställen sparar in på finesserna vid just bufféerna för att tjäna lite extra. Inte här! Härliga råvaror, fantastiskt fina ostar och kallskurna grejer. Och personalen... så snabba och vänliga! Detta är lätt det bästa stället att spendera en fredagkväll på i hela Blekinge. En kuriös detalj som ger pluspoäng för alla barnfamiljer är godisbuffen. Ungarna i vårt sällskap went totally bananas över den och hade säkerligen lika roligt med detta som de vuxna hade med vinet.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack 181niklasn
Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Maten är det inget fel på och Brasseriet plockar fram fantasifulla skapelser.
Tyvärr är servicen helt vedervärdig, att få dricka eller mat serverad kan man glömma utan det är självservering som står på schemat med betalning i baren. Märkligt kan tyckas med tanke på att man har mycket personal som inte verkar göra någon speciell nytta.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack 480patrikl
Omdömet skrevs 23 augusti 2017

Rekommenderar verkligen att äta här. ! God mat och super trevlig personal. Mysigt miljö att äta i. Om vädret är bra kan man sitta ute

Datum för besöket: juni 2017
Tack 596ulrikak

Resenärer som tittade på Brasserie fridolf tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Brasserie fridolf? Berätta vad du tyckte!