“Bästa restaurangen i Karlshamn”
Omdöme om Brasserie fridolf

Brasserie fridolf
Rankad som nr 7 av 40 Restauranger i Karlshamn
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 23 juli 2015

En restaurang att besök lunch eller kvällstid eller varför inte äta en fantastisk brunch på lördag. Alltid lika trevlig personal och en stor variaton på luncherna. Pizzorna är fantastiska och prova pizzan med päron och getost mums. Möjligheten att kunna sitta ute och äta och titta på vårt vackra Karlshamn är ett extra plus.

Tack BellaDuRietz

Omdömet skrevs 12 juli 2015

Bra restaurang med trevlig personal. Har god mat men inte jättemycket att välja på på kvällarna. Delikatessen är fantastisk med stort utbud. Det slutar alltid med att vi köper med oss en påse därifrån.

Datum för besöket: april 2015
Tack 116MS
Omdömet skrevs 10 juli 2015

Vi skulle på en härlig familjemiddag med barn som inte bor i Karlshamn. Vi var 4 personer och den ena fick aldrig någon mat. När vi 3 hade ätit klart kom de och ville ta upp en ny beställning men vi sa NEJ TACK. Efter ytterligare ett par minuter kom de plötsligt med en pizza som de påstod var vår. Av de 3 som fick sin mat så var den ena fel pizza och den andra fick en plastbit i sin. 1 rätt av 4!!!!!!! Personalen var VÄLDIGT ung och gjorde säkert sitt bästa, men hade ingen aning om hur man hanterar missnöjda kunder. Ägare och chefer....SKÄRP ER, det är inte första gången det är dåligt hos er. Utan uteserveringen hade ni varit döda för länge sen.

3  Tack KateMagnesjo
Omdömet skrevs 7 juli 2015 från mobil enhet

Mycket trevlig personal tillsammans med god och fräsch mat till rimligt pris, gör Brasseriet till Karlshamns bästa restaurang enligt mig!

Tack DSvensosn
Omdömet skrevs 16 juni 2015

Beställde Studentbuffé Lyx och alla gästerna blev så nöjda. Maten var vällagad, snyggt upplagd och så god. Kontakten fungerade utmärkt och bemötandet var trevligt. Rekommenderas med det varmaste.

Hälsningar
Lise-Lott Hylén

Datum för besöket: juni 2015
Tack Lise-lott H

Resenärer som tittade på Brasserie fridolf tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Brasserie fridolf? Berätta vad du tyckte!