Travelocity
Trip.com184 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Ett fint hotell med bra läge, nära till restauranger och affärer. Trevlig och hjälpsam personal. Rummen fräscha med sköna sängar dock lite svåra att ställa in (man kunde justera "hårdheten"). Ett litet minus var att rummet saknade AC men det fanns en bordsfläkt som gav svalka. God frukostbuffé som man delat upp i olika områden för att slippa kö bildning.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Ann19650424
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Ett 3-stjärnigt hotell som får högsta betyg. Mycket trevlig personal i receptionen, trevliga, rena rum som fyller sitt syfte. Sköna sängar. Saknar safetybox och en liten kyl på rummet. Lite ont om förvaringsplats till kläderna. Frukosten var god men inget speciellt. Vi hade utsikt över hamninloppet från rummet, jättefint.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Jemo2014
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Perfekt kombination av golf, mat och boende! Lätt att hitta parkering i närheten, om hotellets parkering var upptagen. Centralt läge, lätt att hitta till. Massor av möjligheter till shopping, sightseeing och utflykter.

Tack larscarina2021
Omdömet skrevs 15 juli 2021

Allt var bra på hotellet utom resturangen hade inte serviceinriktad personal.Satt i tre kvart utan att någon kom och tog någon beställning. Flera stycken som kom efter oss fick beställa utan vi.Inte undanplockat på borden efter gäster gått.

Tack magganhenriksson
Omdömet skrevs 11 juli 2021

Borden vid frukosten var placerade med hänsyn till CORONAN.
Buffefrukost är trevligt under normala förhållanden, men under Corona så kanske det inte är så lämpligt. Alla gäster tänker inte på det med hygienen.
Frukosten tillhör hotellövernattningens höjdpunkter.

Tack jspjut4