Omdömet skrevs 17 oktober 2019 från mobil enhet

Enkelt och billigt i all ära men man behöver för den sakens skull inte strunta i att hålla rent. Rummet jag fick var så dammigt att jag kunde skriva mitt namn i det på byrån. En av de gemensamma toalett- och duschutrymmena luktade så att man ville kräkas och var riktigt smutsigt. Bra och enkel frukost men mjölken i småtetrorna var gammal och den glasflaska som det serverades mjölk i luktade surt från den smutsiga korken så den vågade jag inte prova. In-och utcheckning utan problem,
men gör om gör rätt.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 956Ullis
Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Hotell till bra pris i centrum. Familjerummet var stort. Enkel inredning men rent och fint. Frukosten var ok men Minimalt att välja bland. Det centrala läget och det låga priset gör hotellet attraktivt.

Datum för vistelsen: maj 2019
3  Tack dangT7425VX
Omdömet skrevs 19 mars 2019

Hela hotellet är retrostil om man är intresserad av det så är det jätte trevligt. Bra service och mitt i stan. Torget ligger 5 minuter bort. Restauranger och pubar och shopping ligger runt omkring. Trevligt helt enkelt!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Mona488
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

För resande i arbetet.. vilket underbart hotell med enkel incheckning nästan mitt i natten.. lite trött möts av möjlighet till kaffe /the/choklad.. frukt .. finns lite pepparkakor o en inbjudande familjär foajé .. ensam men känner mig väl bemött. Rummet är rent & fräscht .. bra wi-fi centralt o mitt o stan .. Frukosten underbar .. Ett ”säkert kort” !! Rekommenderas varmt. Enkelrum m dusch i korridor .. helt okej och fungerade alldeles utmärkt för mig

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 492kerstinj
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

För 850:- per natt för 2 personer i ett dubbelrum inkl frukostbuffé och gratis wi-fi mitt i centrum är detta hotell vårt absoluta favorit boende. Personalen är så trevliga och rummen mysiga. Rekommenderas varmt! Toalett på rummet men dusch i korridoren som delas med andra hotellgäster. Vi har bott här tidigare och kommer absolut att bo här fler ggr. Hotellet är dock inte handikappanpassat och saknar hiss.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Petra R