“Nja”
Omdöme om Rustik Kök & Bar

Rustik Kök & Bar
Rankad som nr 8 av 41 Restauranger i Karlshamn
Beskrivning: Din upplevelse är vår passion. Vällagad mat med enkelheten i fokus. Klassiska cocktails med en modern twist. Glädje genomsyrar hela rustik. #fundining
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

God mat, men 50 min väntetid på varmrätt är för lång tid när man är hungrig. Hade varit bra att få veta innan vi beställde.

Tack MicaelO2

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Snacka om att tapar mat lusten när det finns gammal kött hängande i skåp vid ingång samt mögliga grönsakerdålig/dyr meny med ingen barn meny. Hemskt

Tack Rikard S
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt trevligt och bra snabb service! MYCKET god mat! Verkligen kvalitet! Rekommenderar varmt! Vi tog pasta med högrev - sååå gott - och Romansallad med kyckling och bacon mm...vi blev så mätta och belåtna!

Tack Erika P
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Andra gången vi var där. God mat och bra service förra gången. Denna gången tog alla i familjen deras variant på planka. Inga problem om man ville byta sås. Deras svampsås var to die for. Trevligt service och god mat.

Datum för besöket: juni 2021
Tack marinamarg
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Skulle egentligen till Brasseri Rudolf men där var det fullt så jag fortsatte Ågatan fram och hittade Rustik Kök o Bar. En jötteportion oxfilé i grytjärn smakade utsökt och mättnaden efteråt var så monumental att efteröttslistan fick avböjas.Minus för att bara vanligt kaffe fanns att få efter middagen, jag hade önskat en cappuccino Men annars mycket prisvärt!

Datum för besöket: juli 2021
Tack matsn602

Resenärer som tittade på Rustik Kök & Bar tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Rustik Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!