“Trevligt och gott”
Omdöme om Rustik Kök & Bar

Rustik Kök & Bar
Rankad som nr 8 av 40 Restauranger i Karlshamn
Beskrivning: Din upplevelse är vår passion. Vällagad mat med enkelheten i fokus. Klassiska cocktails med en modern twist. Glädje genomsyrar hela rustik. #fundining
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt trevligt och bra snabb service! MYCKET god mat! Verkligen kvalitet! Rekommenderar varmt! Vi tog pasta med högrev - sååå gott - och Romansallad med kyckling och bacon mm...vi blev så mätta och belåtna!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Erika P

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Andra gången vi var där. God mat och bra service förra gången. Denna gången tog alla i familjen deras variant på planka. Inga problem om man ville byta sås. Deras svampsås var to die for. Trevligt service och god mat.

Datum för besöket: juni 2021
Tack marinamarg
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Skulle egentligen till Brasseri Rudolf men där var det fullt så jag fortsatte Ågatan fram och hittade Rustik Kök o Bar. En jötteportion oxfilé i grytjärn smakade utsökt och mättnaden efteråt var så monumental att efteröttslistan fick avböjas.Minus för att bara vanligt kaffe fanns att få efter middagen, jag hade önskat en cappuccino Men annars mycket prisvärt!

Tack matsn602
Omdömet skrevs 22 juli 2021

God mat och bra service! Väldigt gott vin. Efterrättsmenyn lämnade lite i övrigt att önska dock, bara tre rätter, varav en inte fanns.

1  Tack TeresiaU1
Omdömet skrevs 20 juli 2021

Väntade i 1h och 20minuter. Sen blev vi lovade att det bara skulle ta 3min. 25min senare gick vi. Personalen försökte hålla uppe skenet. Men det kändes som att det var ovänskap mellan personalen i köket och serveringspersonal. Inget bröd. Ingetting. Endast vatten. Mycket dåligt och vi är sjukt missnöjda. Vi traskade vidare till Brasseriet Fridolf istället. Där vi alltid ger dem 5/5!!!!

1  Tack H6087TOamandan

Resenärer som tittade på Rustik Kök & Bar tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Rustik Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!