“God mat!”
Omdöme om Rustik Kök & Bar

Rustik Kök & Bar
Rankad som nr 8 av 40 Restauranger i Karlshamn
Beskrivning: Din upplevelse är vår passion. Vällagad mat med enkelheten i fokus. Klassiska cocktails med en modern twist. Glädje genomsyrar hela rustik. #fundining
Omdömet skrevs 22 juli 2021

God mat och bra service! Väldigt gott vin. Efterrättsmenyn lämnade lite i övrigt att önska dock, bara tre rätter, varav en inte fanns.

1  Tack TeresiaU1

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Väntade i 1h och 20minuter. Sen blev vi lovade att det bara skulle ta 3min. 25min senare gick vi. Personalen försökte hålla uppe skenet. Men det kändes som att det var ovänskap mellan personalen i köket och serveringspersonal. Inget bröd. Ingetting. Endast vatten. Mycket dåligt och vi är sjukt missnöjda. Vi traskade vidare till Brasseriet Fridolf istället. Där vi alltid ger dem 5/5!!!!

1  Tack H6087TOamandan
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Riktigt bra mat och utmärkt service! Rustiks nyöppning är det bästa som hänt Karlshamn sedan Peter Jöback besökte Östersjöfestivalen 1992.

1  Tack U9705QXmarct
Omdömet skrevs 17 april 2021

God mat och bra personal som ser vad man behöver innan man vet det själv! Och maten smakar bra och är mumma för gommen

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Kristna p
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Det här stället var till en början en helt okej restaurang. Men nu på senaste har det bara gått neråt och neråt och jag har satt min fot här för sista gången.
Personalen är inget trevlig, det är rörigt, stressigt och opersonligt. Maten är små portioner som det alltid varit och här märker jag att glöden för att leverera en riktigt bra middag finns inte, kvalitén har bara gått åt fel håll.

Dessutom inte särskilt mysigt och ofta för hög musik i restaurangen.
Nej, gå inte hit, är bara att läsa de senaste omdömena, det här är ett ställe påväg neråt.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack magnusp12345

Resenärer som tittade på Rustik Kök & Bar tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Rustik Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!