“Toppen”
Omdöme om Rex Salonger

Rex Salonger
Rankad som nr 20 av 36 Restauranger i Karlshamn
Beskrivning: Vi har fullständiga rättigheter! Lunchbuffe mån-fre 11.30-15.00 Grillbuffé lördag 11.30-15.00 À la carte & gourmetpizza mån-tis 15.00-20.00 Ons-lör 15.00-22.00
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Vi åt kycklingsallad och den var väldigt god , fint upplagd och rikligt med mat, väldigt trevlig personal

Datum för besöket: juli 2020
Tack Rjn842

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Vi var här och åt lunchbuffé en dag då det serverades spätta med remoulad och stekt korv med potatismos, fanns även salladsbord och pizza att välja på.
Salladsbordet var inget märkvärdigt, olika grönsaker att välja på och två dressingar.
Plus var att man kunde välja mellan knäckebröd och pizzabröd.

Korven åt jag inte eftersom jag var sugen på spätta och spättan var riktigt god, kändes friterad. Remouladsåsen var tunn men hade god smak.
Potatisen var kall och hade en hinna på sig vilket kan bero på att den har legat för länge och är en så kallad förkokt potatis.
Potatismoset var lite klistrigt och pepprigt.
Det som jag tyckte var godast var pizzan som fanns i olika smaker och hade ganska tjock botten vilket passar bra när det är mycket fyllning på.

Det ingick måltidsdryck, dvs lingondricka och vatten som man häller upp själv.

Det var inte så många gäster när vi var där men de hade stängt av vartannat bord pga rådande omständigheter vilket jag uppskattar. Fanns även handsprit tillgänglig vid kassan, buffén och på toaletten.

Allt som allt så var det en helt ok lunch, personalen var trevlig och toaletten kändes fräsch och jag kan nog tänka mig att återkomma i framtiden.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Kai S
Omdömet skrevs 9 december 2019 från mobil enhet

Karlshamns bästa lunchrestaurang. Pensionärsrabatt. Dessutom flera varmrätter o jättefin salladssvdelnimg. Värt att besöka!.

Datum för besöket: december 2019
Tack Klas D
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Lunchen består av en tre rättersbuffé med pizzabitar och sallad. Man får äta så mycket man vill. God mat och populär bland arbetare.

Datum för besöket: juli 2019
Tack guarani55
Omdömet skrevs 24 juli 2019

En bra restaurang för framför allt lunchgäster. En stor buffé med tre rätter samt pizzabitar och sallad till bra pris.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Anders N

Resenärer som tittade på Rex Salonger tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Rex Salonger? Berätta vad du tyckte!