“Usel lunch och bemötande”
Omdöme om McDonald's

McDonald's
Rankad som nr 27 av 34 Restauranger i Karlshamn
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Konceptet är enkelt, hur kan det då vara så svårt? Uselt bemötande, felaktiga beställningar, lååååång väntetid för rätt beställning som glömdes bort, dessutom smutsigt och stopp i toaletten. Aldrig mer. Hemskt.

1  Tack AnneliK60

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Passerar ännu en gång McD i Karlshamn och konstaterar att allt är sig likt. Låååångsamt och dyrt, igen. Visst, vad förväntar du dig, man får vad man betalar för, etc. Nja stämmer faktiskt inte i Karlshamns fall. I mitt jobb har jag anledning att ofta stanna till vid McD runt omkring i Sverige och har hyfsat koll på prisnivåer framförallt på Mellankaffe. 23 spänn i Karlshamn slår 16 kr i Linköping med drygt 40% och med väsentligen snabbare service!

Kan vara värt att stanna till i Sölvesborg eller Ronneby om du inte har tid att köra in i Karlshamn.

Tack Bjorn N
Omdömet skrevs 23 oktober 2017 från mobil enhet

Trång och tråkig trafiksituation. Trång högljudd resturang. Maten är som den är. Personalen är normal trevliga.

Tack Patrik L
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Kletigt och skitigt på golven. Riktigt smutsiga bord allmänt stökigt. Trevlig service i övrigt
Oorganiserat

Tack Carina L
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Kletigt och smutsigt på golven & toaletten vi besökte var inte särskilt städad. Maten var vad vi förväntade oss. Positivt tycker vi med lekhörna utanför så kan barnen leka före och efter maten! Öppet dygnet runt.

Tack Ida V

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!