“Bra burgare!”

Tommi's Burger Joint Malmö
Rankad som nr 259 av 875 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Bra och goda burgare. Utbudet är inte så stort men det räcker till. Priserna är överkomliga. Lite tråkig lokal.

Tack Stefan S

Omdömet skrevs juli 23 2017 från mobil enhet

Slank in här är hungern slog till. God hamburgare med riktigt kött, man får välja tillbehör själv. Stort utbud av såser o kryddor. Helt ok, och klart bättre och trevligare än de stora kedjorna.

Tack Lennart B
Omdömet skrevs juli 16 2017

Stället ligger mittemellan en park och ett rätt trafikerad väg. Känns som en gammal korvkiosk som man "hottat" upp. Finns några bord inomhus och några utomhus. Känslan är att stället vill mer än vad det kan leverera. Menyn har några hamburgare att välja mellan och du kan även få vegetarisk och vegansk burgare. Vid köp av en meny får man mkt pommes, som känns något överfriterade. Hamburgaren i sig är helt ok men storleksmässigt väldigt liten.
Överlag tycker jag även att maten är alldeles för dyr med tanke på vad man får.

Tack hvalgren
Omdömet skrevs juni 7 2017 från mobil enhet

Riktigt bra läge, invid parken. Bra priser, generös och trevlig personal. Maten lämnade lite att önska, men med tanke på priset så skulle jag gå dit igen.

1  Tack Emphili
Omdömet skrevs juni 2 2017 från mobil enhet

Världens långsammaste service! Varför ska dom prata Engelska med mig fast det är Svensk personal? Nej hit kommer jag inte igen, sitter här och väntar, det har gått 25 minuter nu och jag har fortfarande inte fått min burgare. !

Tack 618Henrik_S

Resenärer som tittade på Tommi's Burger Joint Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Tommi's Burger Joint Malmö? Berätta vad du tyckte!