“Trevlig miljö”
Omdöme om Espresso House

Espresso House
Rankad som nr 5 av 33 Kaffe och te i Malmö
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Besöker ofta Espresso House när vi reser i Sverige och detta är ett av de bättre. Trevligt och avslappnad miljö.

Tack Arne S

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Massor av olika kaffetyper samt varm chokladdrycker. Stor variation av kakor o bakverk. Även varma mackor. Avslappnad och skön miljö.

Tack Jörgen L
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Cafe är alltid full av människor, men det viktigaste är utsökt kaffe. kaffe vi alltid får ett varmt och läckra.

Tack Bartek Z
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Kan rekommendera espressohouse om man vill ha en riktigt god fika. Har riktigt god latte (och liknande) och deras mackor är suveränt goda. Man får alltid kaffet och mjölken precis som man vill ha det. Love them!

Tack Sandy D
Omdömet skrevs 19 april 2017

Espresso house är bra och har goda kakor och bra kaffe. Du kan även få god varmchoklad. Dem har vit, mjölkchoklad och mörk varmchoklad. BA fika och bra brunch.

Tack Veronica S

Resenärer som tittade på Espresso House tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Espresso House? Berätta vad du tyckte!