“Stans bästa”

Erikslust Nya Pizzeria
Rankad som nr 468 av 959 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Quatro Stagioni på Erikslust är sannoikt den bästa pizzan i stan. Snabb service och en trevlig personal. Familjär stämning och det är alltid trevlig att komma dit.

Tack MagnusR440

Omdömet skrevs 16 september 2017

Pizzerian har funnits med samma ägare sedan slutet på 90-talet. Har nog aldrig varit besviken på maten. Service helt ok

Omdömet skrevs 8 juli 2017

Mycket goda pizzor, tunna med fullkornsmjöl o går att få mager ost. Alltid bra pizzor här, handlat i många år kanske inte så ofta

Omdömet skrevs 30 april 2017

Pizzan är fortfarande mycket god. Service tvivelaktig när jag frågade om väntetid fick jag en konstig blick o när vi gick fick vi frågan om vi betalt ?!?! övrig betjäning var ny på stället o gjorde sitt bästa. Köper nog pizzan med hem nästa gång

Omdömet skrevs 6 mars 2017 från mobil enhet

Den här gången var det inte samma klass på pastarätter och pizza. Oljiga och något märklig smak.
Miljön ok men mindre kul med "påverkad" gäst som störde.

Tack Hans G

Resenärer som tittade på Erikslust Nya Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Erikslust Nya Pizzeria? Berätta vad du tyckte!