“Mycket bra!”

Spot
Rankad som nr 24 av 987 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Område: Gamla Staden

Mysig atmosfär och trevligt bemötande.
Blev rekommenderad av personalen att välja pastan med oxfilé, mycket gott!

Datum för besöket: juli 2022
Tack victorgberg

Omdömet skrevs 29 juni 2022

Var där med hela familjen och blev väl omhändertagen av personalen ! Kan varmt rekommendera deras pizza och pasta carbonara!!!!

Tack Spot !!

Datum för besöket: juni 2022
Tack leonorab341
Omdömet skrevs 22 juni 2022

Fint ställe inget fel på personal eller lokal. Maten smakade 2/10, högst 3/10 för oss. Smaklöst och tråkigt. Fick en bränd baconbit som smakade sot.

Datum för besöket: juni 2022
Tack 554norat
Omdömet skrevs 24 april 2022

Besökte Spot med min familj, vi beställde Ceasar sallad, det var stora salladsblad , några brända bacon bitar tre bitar kyckling.Skulle inte rekommendera rätten till någon. Vi blev besvikna.

Datum för besöket: april 2022
Tack MammaPia
Omdömet skrevs 26 februari 2022

Vi beställde mat från spot via foodora. 6 pizzor som levererades på 30 min från beställning = bra!
För övrigt var det botten. Helt smaklösa, degiga, kalla och blöta pizzor. Den enda smak som gick att urskilja var det brända på botten.
För det vi fick känns priset SVINDYRT! Mellan 135-145 kr st.
Det kommer bli svårt att känna ok att beställa igen. Tyvärr.
Så det blir 1/2 av 5 möjliga och det var för den relativt snabba leveransen.
/besviken kund

Datum för besöket: februari 2022
Tack 811susanned

Resenärer som tittade på Spot tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Spot? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.