“God pizza och trevlig atmosfär!”
Omdöme om Spot

Spot
Rankad som nr 22 av 990 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 14 oktober 2021

Jättegoda pizzor som smakar som i Italien. Trevlig personal och stämning. Salladerna är också goda. Prisvärt.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack sarabQ6923CX

Omdömet skrevs 25 september 2021 från mobil enhet

Risotton, som två av oss var ingen risotto, utan blött långkornigt ris!
Ingen ursäkt, så dåligt. Övrigt var maten god

Tack anita a
Omdömet skrevs 10 september 2021 från mobil enhet

Maten smakade supergott, pastan var mycket smakrik och krömig och personalen var väldigt trevlig. Musiken var även bra och det var trevlig miljö!

1  Tack Sibel E
Omdömet skrevs 10 september 2021 från mobil enhet

Jättegod mat med jättebra personal. Trevlig och mysig miljö med bra musik i bakgrunden. Perfekt ställe att umgås med vänner

Tack Maja J
Omdömet skrevs 10 september 2021 från mobil enhet

Mycket smakrik och god pasta, även mina vänner var väldigt nöjda. Trevlig personal och trevlig och mysig miljö. Väldigt bra ställe på alla sätt

Tack Nelli G

Resenärer som tittade på Spot tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Spot? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.