“God mat men trångt”

Spot
Rankad som nr 27 av 967 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Område: Gamla Staden

Ett litet mysigt ställe i centrala Malmö. Väldigt god mat men tyvärr otroligt trångt inne på restaurangen. Hög ljudnivå och det gick knappt att höra personen på andra sidan bordet.

Personalen var också något stressade, vårt bord hade 3 olika servitriser och vår beställning togs flera gånger av servitriserna.

Maten var mycket god, lagom portion och väldigt bra pris.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Pioneer03538924401

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Kom dit med familjen utan ha bokat bord. Fullt med gäster på restaurangen. Personalen fixade snabbt fram ett bord till oss 5.

Vi käkade en blandning av olika pizzor och risotto. Riktigt bra smak på det vi åt.
Överkomliga priser.

Kan verkligen rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Rickard1983
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Bra pizzor. Riktigt god italiensk öl också. Rekommenderar särskilt Peroni 66 cl. Mycket folk och god stämning. Märkligt strul med betalningen för samtliga gäster- var tvungen att hämta ut pengar och betala kontant.

1  Tack mandelmazza
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Fullsatt restaurang men ändå snabb och mycket bra service. Maten smakade bra och på menyn fanns det något som passade oss alla. Vi var ett sällskap på 9 och alla var mycket nöjda.

Tack Voyager23458309695
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Alldagligt. Inget som sticker ut. Pizzan, capriciosa smakade mest salt.

Servicen var bra och snabb.

Inget jag rekommenderar om du vill ha god italiensk mat. Måste finnas godare mat i Malmö.

Tack Tony B

Resenärer som tittade på Spot tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Spot? Berätta vad du tyckte!