“Mycket bra restaurang ”

Spot
Rankad som nr 27 av 962 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Område: Gamla Staden

Fantastiskt service med mycket god mat, smaka risotto frutti di mar eller pizza quattra fromaggi så blir ni inte besvikna, testa även pasta frutti di mare, precis lika god

Datum för besöket: juli 2021
Tack MATS H

Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Tyvärr obehaglig matupplevelse. Åt lunch - lasagne. Klumpar av vad som verkar vara paraffin från ost i maten. Oätligt. Går inte dit igen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Thomas H
Omdömet skrevs 2 december 2020

Väldig trevlig restaurang!
Denna restaurang är anpassad till pandemin vi har idag, vilket är super trevligt. Detta ser man inte i andra restauranger.
Maten var jätte god och servicen var super.
Rekommenderar detta till alla!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Frida2999999
Omdömet skrevs 26 november 2020

Jag äter ofta luncha på spot alltid lika bra och trevlig persona.väldig bra och goda vedungbaka pizzor.

Datum för besöket: november 2020
2  Tack 567mirsads
Omdömet skrevs 26 november 2020

Jättetrevlig service, grym mat och en mysig atmosfär beskriver restaurangen bäst! Skulle rekommenderas till de som söker italiensk mat i stadskärnan

Datum för besöket: november 2020
1  Tack H2473CNalexg

Resenärer som tittade på Spot tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Spot? Berätta vad du tyckte!