“Coronaanpassad restaurang”

Kök: Italienskt
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 2 december 2020

Väldig trevlig restaurang!
Denna restaurang är anpassad till pandemin vi har idag, vilket är super trevligt. Detta ser man inte i andra restauranger.
Maten var jätte god och servicen var super.
Rekommenderar detta till alla!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Frida2999999

Omdömet skrevs 26 november 2020

Jag äter ofta luncha på spot alltid lika bra och trevlig persona.väldig bra och goda vedungbaka pizzor.

2  Tack 567mirsads
Omdömet skrevs 26 november 2020

Jättetrevlig service, grym mat och en mysig atmosfär beskriver restaurangen bäst! Skulle rekommenderas till de som söker italiensk mat i stadskärnan

1  Tack H2473CNalexg
Omdömet skrevs 26 november 2020

Jättegod mat, har ätit här några gånger. Rekommenderar starkt! Har provat både deras pizza och pasta, bra urval av olika rätter.

Tack 572rebeckal
Omdömet skrevs 22 november 2020

Trevlig central restaurang i Malmö. God mat och trevlig personal. Ett ända besvär är att det finns för mycket goda rätter att välja mellan.

Tack Lovisabergstromm

Resenärer som tittade på Spot tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Spot? Berätta vad du tyckte!