“Trevlig italiensk restaurang”

Rankad som nr 31 av 975 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig italiensk restaurang med riktigt bra pizzor och pasta. Härliga vitlöksbröd. God Tiramisu men ett minus för glassen som var frostskadad.

Tack Andersofpihl

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Underbart goda pizzor. Vi tog ”calzone” hela familjen och blev inte besvikna. Kommer gärna hit igen.

Tack mangekarlberg
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Två vuxna , en tvååring
Vi valde pasta, all mat på menyn gick att få som barnportion , vilket vi tycker är supersmidigt!!
Trevlig service, o fantastisk pasta!! Kommer definitivt igen❤️

Tack jeba37
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Liten restaurang en bit bort från myllret på lilla torg. Supergod pizza med gott bröd innan maten. Extra bonus att pizzan stenugnsbakas!

Tack camzan
Omdömet skrevs 8 juli 2020

Jättegod mat, speciellt pastan är toooo die for. Rekommenderar starkt ifall man vill dit med vänner, familj men även på en dejt.

Tack rawan1233

Resenärer som tittade på Spot tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Spot? Berätta vad du tyckte!