“En mycket trevlig restaurang”
Omdöme om Spot

Spot
Rankad som nr 34 av 945 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 24 maj 2020 från mobil enhet

Här känner man sig riktigt välkommen, bra meny och riktigt bra priser. Vill gärna komma dit snart igen. Åk dit, ni blir inte besvikna

Datum för besöket: maj 2020
Tack 291andersj

Omdömet skrevs 28 mars 2020 från mobil enhet

Efter en trevlig utställning i Malmö så hamnade vi på Restaurang Spot urhungriga!
Beställde härligt tunna , underbara vedugnspizzor
Trevlig personal, levande ljus mm
Spot ligger i centrum, nära gågatan och Hansacompaniet.
Handikappsvänlig

Datum för besöket: mars 2020
Tack 05708GMmonical
Omdömet skrevs 7 januari 2020

En trevlig atmosfär & personal. Bjudna på en jättegod kaffe o tiramisu som rekommenderas. Arrivederci

Tack Juliaubillafalzon
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Jättetrevlig personal, god pasta, mysig atmosfär, bra lunchpriser. Bjöds till och med på kaffe och tiramisu av personalen efter lunchen. 10/10

1  Tack Charleneeriksson
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Åt förrätt och underbart god pizza med min väninna. Råkade välta ut mitt glas vin. Personalen var där direkt och torka upp och gav mig ett nytt glas vin. Mycket god mat och mycket trevligt bemötande!

Tack Annette A

Resenärer som tittade på Spot tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Spot? Berätta vad du tyckte!