“Fisk och skaldjurssoppa”

Restaurang Dragörkajen
Rankad som nr 123 av 953 Restauranger i Malmö

Hyfsad smak, men dåligt med fisk och skaldjur. 2 miniräkor ( troligtvis djupfrysta storköp). Stora fiskbitar visade sig vara potatis!

Datum för besöket: maj 2021
Tack boo941

Omdömet skrevs 1 januari 2021 från mobil enhet

Jättegod takeaway nyårsmeny. Mycket lätt med er anvisning och allt var jättegott. Rekommenderar skarpt detta ställe, både mat på plats och deras takeaway

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack camillah213
Omdömet skrevs 27 november 2020 från mobil enhet

Underbar restaurang som vi brukar luncha på och ibland även kvällsmat. Nu på sistone i o med Corona har vi köpt take away lunch och idag fick vi deras helgkasse. Maten är verkligen jättegod och även helgkassen var fantastiskt gott. Rekommenderar och hoppas verkligen de klarar igenom krisen

Datum för besöket: november 2020
2  Tack camillah213
Omdömet skrevs 14 november 2020

Trevlig restaurang med stor uteservering då årstiden tillåter. Bra lunch och bra a la carte-meny. Rimliga priser och vällagat. Bra och uppmärksam service.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Ett trevligt ställe för en något finare lunchsittning, klassiska rätter i en schysst lokal på klassisk limhamnsmark (färjan till dragör avgick härifrån så länge den fanns kvar). Sannolikt den bästa lunch Limhamn kan erbjuda.

Datum för besöket: september 2020
Tack HerrResa

Resenärer som tittade på Restaurang Dragörkajen tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Dragörkajen? Berätta vad du tyckte!