“Ta nummer 25!”

Rankad som nr 152 av 966 Restauranger i Malmö
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Möllevången
Beskrivning: På Möllevångens bakgator hittar ni denna thailändska kvarterskrog med ett aktivt miljöansvar. Vi serverar vällagad och fräsch mat med genuina smaker. Det bästa från det klassiska thailändska köket, i en enkel och trivsam miljö. Välkommen!

Fantastiskt ställe och killarna som jobbar med servering är helt fantastiska! Speciellt han med asiatisk härkomst, de kan/måste vara den vänligaste människan jag har mött. 10/10

Datum för besöket: augusti 2021
Tack carljohank2019

Vi har tidigare varit på restaurangen då den låg vid Möllan. Flytten till Fersens väg är verkligen ett lyft. Ett helt annat stuk, som t.o.m. gjorde att maten kändes ännu godare. Trots rådande omständigheter, så var där mycket gäster. Helt otroligt, och kul! Maten smakade mycket bra. Deras markering av styrkan på maten är ärlig. Indikeras rätten med tre chili, så kan man lita på att den är stark! Vinpriserna är rimligare än på många andra ställen. Heder åt detta! Servisen mycket trevlig och uppmärksam.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack AnnetteA461
Omdömet skrevs 7 april 2021 från mobil enhet

Mycket god mat och service! Som äta på
finare restaurang i Thailand! Fint och fräscht i lokalen. Goda drinkar. Rekommenderas!

Datum för besöket: april 2021
Tack Jet624385
Omdömet skrevs 6 oktober 2020

Green Mango är Malmös absolut bästa Thai restaurang, ännu bättre nu sen flytten.
Här äter vi väldigt ofta.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack kavzi2016
Omdömet skrevs 12 september 2020

Thailand har kommit till Malmö.
Den bästa thaimaten utanför Thailand.
Autentisk, och smakerna är där.

Datum för besöket: september 2020
Tack 665blue_

Resenärer som tittade på Green Mango Thai Restaurang tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Green Mango Thai Restaurang? Berätta vad du tyckte!