“Bästa thaimaten jag ätit i Sverige!”

Green Mango Thai Restaurang
Rankad som nr 174 av 956 Restauranger i Malmö
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Möllevången
Beskrivning: På Möllevångens bakgator hittar ni denna thailändska kvarterskrog med ett aktivt miljöansvar. Vi serverar vällagad och fräsch mat med genuina smaker. Det bästa från det klassiska thailändska köket, i en enkel och trivsam miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Vi hämtade hem mat från Green Mango igår, och det var helt klart den bästa thaimaten jag har ätit i Sverige! Det var dessutom riktigt starkt, det stod "hot" och det var det! Green Mango kommer vara vårt favoritställe ett bra tag framöver!

Datum för besöket: februari 2020
Tack ConnyO1968

Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Äter nog här 30-40 ggr om året. Det är alltid lika gott och prisvärt och det är inte många restauranger som slår Green Mango. Är du ute efter smak så är Green Mango ett måste.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack 154es
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Malmös bästa thaiställe! Fräscht och gott. Trevlig lokal och bra personal. Rätt mycket folk, så om man vill äta här på kvällarna kan det vara en bra idé att boka bord i förväg.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Sockerskalle
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Vi var 6 personer och när vi kom var jätte mycket folk men vi fick sitt inne istället ute. Det tog ganska länge innan servitören kom. Sedan vi beställde mat. Maten var ganska gott men nackdelen bara att det tog evighet att beställa annars det okej. Och priserna är lagom.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack michan07
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Alltid lika god och fräsch mat.
Bra personal och mysig uteservering.
God öl och bra priser.
Hundar välkomna på uteservering.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack johannak292

Resenärer som tittade på Green Mango Thai Restaurang tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Green Mango Thai Restaurang? Berätta vad du tyckte!