“Bra!”

La Bonne Vie på Väster
Rankad som nr 116 av 953 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe med genuin fransk mat och trevlig personal. Satt på deras lilla uteservering vilket var väldigt trevligt!

Tack davidJ6295JA

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig liten restaurang med bästa servicen och riktigt gourmet mat till bra pris och portionerna mättar vilken byggjobbare som helst.
Värt ett besök

Tack Anders O
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Mysig kvarterskrog med härlig inredning och serviceminded personal. Jag som helst äter vegetarisk/vegansk mat tyckte om det vegetariska alternativet men gärna fler vegetariska rätter. Mitt sällskap var väldigt nöjda med deras mat också.

Tack Pontus E
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Vår kvarterskrog som alltid levererar bra mat o trevligt service. Ett av Malmös bästa ställe att äta moules på

Tack Sussiemma
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Här snackar vi om en liten restaurang med hög klass, besöker man Malmö så bör man absolut besöka denna restaurang, vi åt ostron, grodlår, musslor och allt smakade fantastiskt.
Tjejen som serverade var så proffsig och snabb, hon kunde sin sak.
Vi kommer tillbaks med släkten

2  Tack balbin100

Resenärer som tittade på La Bonne Vie på Väster tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt La Bonne Vie på Väster? Berätta vad du tyckte!