“Väldigt gott”

Rankad som nr 272 av 956 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Här serveras Vietnamesiskt streetfood av hög kvalité. Det är ofta mycket folk på luncherna och med tanke på den höga kvalité man får för en relativt rimlig peng så är det helt logiskt.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Michael G

Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Bästa lunchstället i Malmö utan tvekan. Deras Bahn mi är helt fantastiska och smakrika. Man ska inte förvänta sig en ost å skinkbaguett. Här är det riktigt goda grejer. Finns andra goda rätter om man inte vill ha Bahn mi. Rekommenderas absolut!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack MartinaCar
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Goda vietnamesiska baguetter (banh mi). Jag bor inte i Malmö längre, men när jag är i stan och har vägarna förbi Malmö väster äter jag gärna en baguette härifrån som en lättare lunch.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack 747magnusn
Omdömet skrevs 29 april 2018

Vi provade att ta med varsin banh mi hem, en med kyckling och en med nötkött. Att det blev tofu istället för kyckling spelade inte så stor roll, men fyllningen var ganska trist. Alldeles för mycket morot och för lite kött.
Inte på något sätt jämförbart med vad man kan få i Vietnam.
Vi lär inte äta här igen, vi håller oss till Nam Do.

Datum för besöket: april 2018
Tack ConnyO1968
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Äckliga sandwich/baguetter !!
Aldrig igen. Usch. Gå inte hit.
Baguetten med räkor var sämst.
Vår lilla vovve ville inte ens äta det.
Lukade gammal strumpa. Usch, så besviken.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 1987david

Resenärer som tittade på Vietnamese Sandwiches Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Vietnamese Sandwiches Malmö? Berätta vad du tyckte!