“Det bästa ”

Rankad som nr 6 av 987 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 6 juli 2022 från mobil enhet

Litet o mysigt ställe med mycket god mat. Rätterna var väldigt goda, fräscha o utan tusen konstiga saker. Torsken i kycklingfond var helt underbar. God service. Vi kommer garanterat tillbaka.

Datum för besöket: juli 2022
Tack W7648KYthomase

Omdömet skrevs 1 juni 2022

Vi var 6 personer som åt 5-rätters middag. God mat och upplevelse. Trevlig personal. Litet ställe med härlig känsla.

Datum för besöket: mars 2022
Tack jakenac
Omdömet skrevs 7 mars 2022

Jag kan inte tacka er nog – Västergatan med Ola i spetsen – för er makalösa insats under min 50-årsfest i lördags den 5/3!! Vilken meny – både vackert för ögat och för gommen! Jag valde att få maten levererad ut till den vackra festgården ”Hermanstorpsgården i Vellinge/Håslöv, och vilket vinnande koncept det blev! Ola och Markus är fantastiskta kockar och människor – så professionellt rakt igenom. Det var inte bara jag som älskade er mat utan även alla gäster, serveringspersonal och gårdens ägare! Det är inte bara maten som spelar roll i sammanhanget utan också samarbetet som fungerade på topp för alla involverade! Jag känner mig så glad och tacksam att just Västergatan stod för maten på min fest! Er evigt tacksam!

Datum för besöket: mars 2022
1  Tack WilliamMalinVictor
Omdömet skrevs 31 januari 2022 från mobil enhet

Är så glad att vi hittade denna pärla, detta var en riktigt riktigt bra mat- och vinupplevelse. Vinpaketet passade perfekt till, extra plus för att det gick att dela två personer på ett vinpaket!

För att ge lite kritik: ljuset i lokalen borde dimmas ner något, och musiken sänkas ett par snäpp. Gör det så blir upplevelsen fulländad!

Stort tack för en fantastiskt kväll!

Datum för besöket: januari 2022
1  Tack Ebba S
Omdömet skrevs 24 januari 2022 från mobil enhet

Väldigt, väldigt god mat. De har en meny så förvänta dig inte att få beställa olika rätter. Ett plus för att vi kunde lägga till olika rätter så som exempelvis ostbricka.

Datum för besöket: januari 2022
1  Tack I6881WMjessicas

Resenärer som tittade på Västergatan tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Västergatan? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.