“Trevlig liten restaurang, god mat och fin upplevelse.”
Omdöme om Västergatan

Västergatan
Rankad som nr 6 av 989 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Vi var 6 personer som åt 5-rätters middag. God mat och upplevelse. Trevlig personal. Litet ställe med härlig känsla.

Datum för besöket: mars 2022
Tack jakenac

Omdömet skrevs 7 mars 2022

Jag kan inte tacka er nog – Västergatan med Ola i spetsen – för er makalösa insats under min 50-årsfest i lördags den 5/3!! Vilken meny – både vackert för ögat och för gommen! Jag valde att få maten levererad ut till den vackra festgården ”Hermanstorpsgården i Vellinge/Håslöv, och vilket vinnande koncept det blev! Ola och Markus är fantastiskta kockar och människor – så professionellt rakt igenom. Det var inte bara jag som älskade er mat utan även alla gäster, serveringspersonal och gårdens ägare! Det är inte bara maten som spelar roll i sammanhanget utan också samarbetet som fungerade på topp för alla involverade! Jag känner mig så glad och tacksam att just Västergatan stod för maten på min fest! Er evigt tacksam!

Datum för besöket: mars 2022
1  Tack WilliamMalinVictor
Omdömet skrevs 31 januari 2022 från mobil enhet

Är så glad att vi hittade denna pärla, detta var en riktigt riktigt bra mat- och vinupplevelse. Vinpaketet passade perfekt till, extra plus för att det gick att dela två personer på ett vinpaket!

För att ge lite kritik: ljuset i lokalen borde dimmas ner något, och musiken sänkas ett par snäpp. Gör det så blir upplevelsen fulländad!

Stort tack för en fantastiskt kväll!

Datum för besöket: januari 2022
1  Tack Ebba S
Omdömet skrevs 24 januari 2022 från mobil enhet

Väldigt, väldigt god mat. De har en meny så förvänta dig inte att få beställa olika rätter. Ett plus för att vi kunde lägga till olika rätter så som exempelvis ostbricka.

Datum för besöket: januari 2022
1  Tack I6881WMjessicas
Omdömet skrevs 13 november 2021 från mobil enhet

Liten restaurang där du bör boka bord.

Maten finns enbart som en 5-rätters meny. Det går att köpa till ett vinpaket till menyn. Mat, vinpaket och service var av toppklass.

Restaurang bör fundera på om inte musikens ljudnivå ska sänkas något, alternativt investera i ett mer sofistikerat ljudsystem.

Datum för besöket: november 2021
1  Tack HobbeDalarna

Resenärer som tittade på Västergatan tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Västergatan? Berätta vad du tyckte!