“Bästa menyn i Malmö”

Rankad som nr 7 av 946 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Har ätit många fina menyer på många fina restauranger. Men denna mat-och vin meny och service överträffar alla! Vilka fantastiska kombinationer! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: november 2020
Tack Reokonsa

Det är så bra, så genomtänkt och spännande.

Servicen oklanderlig och platserna i baren minst lika bra som ute på golvet.

Bra prissättning och ett givet ställe att återkomma till, gärna snart!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 882nilsm
Omdömet skrevs 7 oktober 2020 från mobil enhet

Spännande smaker, trevlig miljö och bra service. Jag njöt av en 4-rätters meny av högsta klass för 500 kr. Mycket prisvärt och gott. Återkommer gärna

Datum för besöket: oktober 2020
Tack PAL031
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Motsvarade högt ställda förväntningar. Annorlunda och spännande 4 olika rätter, precis som vi ville att det ska vara. Vinpaketet var mycket bra kombinerat med rätterna. Prisvärt definitivt, med en smakupplevelse vi tar med oss. Mycket trevlig och lagom på personal. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 629magnusl
Omdömet skrevs 27 juni 2020

Vilken pangrestaurang! Maten, en smakupplevelse utan dess like för ett rimligt pris. Servicen var även den topp! Avslappnad men oerhört väl utförd. Längtar redan tillbaka.

Datum för besöket: juni 2020
Tack nannageidenmark

Resenärer som tittade på Västergatan tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Västergatan? Berätta vad du tyckte!