“Motsvarade högt ställda förväntningar.”
Omdöme om Västergatan

Västergatan
Rankad som nr 8 av 975 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Motsvarade högt ställda förväntningar. Annorlunda och spännande 4 olika rätter, precis som vi ville att det ska vara. Vinpaketet var mycket bra kombinerat med rätterna. Prisvärt definitivt, med en smakupplevelse vi tar med oss. Mycket trevlig och lagom på personal. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 629magnusl

Omdömet skrevs 27 juni 2020

Vilken pangrestaurang! Maten, en smakupplevelse utan dess like för ett rimligt pris. Servicen var även den topp! Avslappnad men oerhört väl utförd. Längtar redan tillbaka.

Datum för besöket: juni 2020
Tack nannageidenmark
Omdömet skrevs 27 juni 2020

Fantastiskt vällagad, spännande och vackert upplagd 4-rättersmeny. Personalen är mycket hjälpsam och trevlig. Fine dining för 500 spänn!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Anders L
Omdömet skrevs 3 juni 2020 från mobil enhet

Till Västergatan kan man gärna gå om man vill ha god mat som inte är så pretentiös. Bra tempo på serveringen och bra smaker. Skippade vinpaketet och blev förvånade att de serverade Pripps Blå på burk! I coronatider kostade menyn med fyra rätter 500kr istället för 550kr. Mer än så ska det inte kosta annars heller.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack Swede1979
Omdömet skrevs 28 maj 2020

God mat och dryck och ett stort plus för överraskningskortet som var skrivet till mig vid ankomst!! Underbart!
(Kortet författat av frun. Vi förväntade dock oss en lapp, men fick ett fint hjärtkort i kuvert!)

Datum för besöket: maj 2020
Tack bj_rnn283

Resenärer som tittade på Västergatan tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Västergatan? Berätta vad du tyckte!