“Salig!”

Rankad som nr 7 av 945 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Vilken pangrestaurang! Maten, en smakupplevelse utan dess like för ett rimligt pris. Servicen var även den topp! Avslappnad men oerhört väl utförd. Längtar redan tillbaka.

Datum för besöket: juni 2020
Tack nannageidenmark

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastiskt vällagad, spännande och vackert upplagd 4-rättersmeny. Personalen är mycket hjälpsam och trevlig. Fine dining för 500 spänn!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Anders L

Till Västergatan kan man gärna gå om man vill ha god mat som inte är så pretentiös. Bra tempo på serveringen och bra smaker. Skippade vinpaketet och blev förvånade att de serverade Pripps Blå på burk! I coronatider kostade menyn med fyra rätter 500kr istället för 550kr. Mer än så ska det inte kosta annars heller.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Swede1979
Omdömet skrevs 28 maj 2020

God mat och dryck och ett stort plus för överraskningskortet som var skrivet till mig vid ankomst!! Underbart!
(Kortet författat av frun. Vi förväntade dock oss en lapp, men fick ett fint hjärtkort i kuvert!)

Datum för besöket: maj 2020
Tack bj_rnn283
Omdömet skrevs 3 maj 2020

Hämtade en grillkasse inför helgen som inte bara var riklig i sitt innehåll utan även mycket god och välkomponeratd.Med enkel tillagning var en riktigt fin middag klar på kort tid och även om fyra personer, varav två tonåringar, räckte det och blev över med bara potatis som komplement. Rekommenderas mycket varmt!

Datum för besöket: april 2020
Tack Carin L

Resenärer som tittade på Västergatan tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Västergatan? Berätta vad du tyckte!