“God mat”

Rankad som nr 23 av 47 Smått och gott i Malmö
Kök: Asiatiskt
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 11 januari 2021 från mobil enhet

jätte trevlig ställe, mysig och bra service. Stor hänsyn med platserna och bland gästerna för pandemin.

Datum för besöket: januari 2021
2  Tack PrimoP57

Omdömet skrevs 27 november 2020

Idag vad vi på Rosegarden som ligger på Stora Nygatan malmö och åt Lunch buffe. Maten va kall och sen fyllde inte på med mer mat.. vi kände oss verklingen som tiggare. Stod och väntade på att dem skulle fylla på med mer mat. Till slut frågade vi om dem kunde fylla på med mer mat. Då säger dem att det finns mer. Halllllå vi va där redan kl 13 och Lunch buffen slutar kl 14.30. Vad håller dem på med! Allt va nästan tomt. Är det lunch buffe så måste dem givetvis fylla på med mer mat. Men det gjorde dem inte. Så nej det blir inte detta ställe mer.

Datum för besöket: november 2020
Tack 46salemk
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Har ätit innan flera gånger, kom dit denna gång med familj på 6 vuxna och två barn 3-4 år. Beställde mat, barnen ville inte äta mat, jag och pappan ville inte ha efterrätt så vi tog varsin glass och började äta på den och sedan gav vi halva var till barnen varpå personalen menar att vi ska betala 70kr extra för dessa två glassar. Fy skäms, ingår dessert men jag får absolut inte lämna över något på
Min tallrik som jag inte orkar äta till mitt barn.
Kommer aldrig besöka restaurangen igen, stor besvikelse av bemötande.

Datum för besöket: januari 2020
Tack EmirEminaK
Chris A, Restaurangansvarig på Rosegarden Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2020

Hej Emir Emina,

Otroligt ledsen att ni känner att ni blivit orättvist behandlad. Det är absolut inte vår mening att någon utav våra gäster ska ta illa upp på grund av våra priser. Jag har samtalat med personalen som befann sig på plats och förstår att det kan ha skett ett missförstånd.

Våra buffépriser gäller per person och där har vi även barnpriser och priser endast för dessertbuffé. Detta system har vi implementerat så det att buffén inte kan missbrukas, vilket tyvärr händer oftare än önskat. Ber som sagt om ursäkt om det blivit miss i kommunikationen.

Hälsningar Rosegarden

Omdömet skrevs 2 januari 2020

Att boka för att fira födelsedagen hos dom kan ni bara glömma. Skulle ni vilja äta runt kl 13 & vara 10 personer då kan ni glömma det. I alla fall vi fick göra det. Triangeln, MALMÖ sa blankt nej och skickade oss till deras andra restaurang i MALMÖ. Dock gav dom oss fel nummer men det rätta hittade vi på hemsidan. Det hjälpe dock inte. Efter 80 min i telefonkö och avancerat från plats 4 till nr 3 la vi på luren. Trist. Som ni säkert förstår firar vi imorgon lunchkalaset någon helt annanstans än på RoseGarden.

Datum för besöket: januari 2020
Tack niklasm2020
Omdömet skrevs 22 december 2019

Vi kom dit innan det hade stängt och så sa dem att dem slängt allt, bara för att vi va invandrare. Väldigt tråkigt enligt mig, vi var inte oförskämda eller något.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack C3499JFmarcuss
Chris A, Restaurangansvarig på Rosegarden Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Hej!

Vi har bestämda tider då våran buffén plockas undan, detta sker innan restaurangen stänger. Detta har givetvis inte och göra med vilket ursprung man har. Vi har anställda med väldigt olika ursprung och precis som dom så är alla välkomna hos oss!

Hälsningar Rosegarden

Resenärer som tittade på Rosegarden Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Rosegarden Malmö? Berätta vad du tyckte!