“Födelsedag 30 år ”

Rosegarden Malmö
Rankad som nr 173 av 947 Restauranger i Malmö
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Var här med familjen på kvällsbuffé/födelsedag, super atmosfär och service, maten var god! Men ät inte för mycket, då blir inte magen så glad

Tack YEC I

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Firade sonens 8 årsdag på Rosegarden i Malmö!
Fantastiskt god mat och välfylld buffe. Servicen var utmärkt.

Tack Rebecca P
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Valde att beställa från menyn istället för att ta buffé. Servitören råkade glömma bort att ge beställningen till köket och glömde bort mig, trots att jag satt bredvid baren. När jag efter 40 minuter frågade var min mat var så insåg de sitt misstag. Jag sa att jag inte ville ha maten då eftersom mitt sällskap var färdigätna men 2 olika servitörer insisterade att jag visst skulle ha min mat och att den var färdig om bara någon minut. 10-15 minuter senare får jag min mat... Servitören ville erbjuda mig gratis efterrätt och jag förklarade då att jag har gjort en magsäcksoperation så jag kan inte äta alls mycket och det va därför jag beställde från menyn.. han insisterade då på att som kompensation så gjorde de en extra stor portion till mig.. satt och åt själv när kitt sällskap väntade på mig. betalade fullt pris för maten... Det va gott, men är mycket besviken på servicen. Alla i personalen va snälla dock :-)

Tack Siri H
Omdömet skrevs 12 januari 2018

Helt fantastisk kvällsbuffe,med underbara thailändska smaker och fräsch mat.
Absolut den godaste thaimaten jag har ätit nånstans.
Rent och snyggt,trevlig miljö i restaurangen. Stilren inredning.
Okej service. Inte riktigt nöjd med bemötandet av vår servitris.
Men den underbara maten väger viktigare för min del som tur e.

Tack Marina P
Omdömet skrevs 11 januari 2018

Efter alla fina bilder på nätet var förväntningarna stora på dagens lunch, till priset av 100kr. Blev lite besviken, tyckte att denna buffe, har för lite att välja på, dock var suchin fin, stort plus för mjukglassen till den friterade bananen. Rent och snyggt, trevlig personal, men jag hade förväntat mig mer för 100kr. Så nu blir det åter besök på buffén på favoriten ” Portala” i Malmö mitt favoritställe, efter att provat många liknande ställe i Malmö och runt om.

Tack Lyssnaren

Resenärer som tittade på Rosegarden Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Rosegarden Malmö? Berätta vad du tyckte!