Boka nu, betala på plats
Destinia.com
Priceline89 US$
Travelocity90 US$
Omdömet skrevs 9 maj 2022

Alltid lika trevligt att bo hos Er, rent och fint. Men bäst av allt den underbara personalen.
God mat i Brasseriet.
Hade beställt frukostpåsar som väntade på
Oss i receptionen, kollade idom och sa till min man. Ett ägg hade ju varit gott. Inom fem minuter kom morgonreceptionisten med varsitt nykokt ägg. Det kallar jag service

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack graneryd
Omdömet skrevs 26 april 2022

Det bösta hotellet Malmö.
Servicen är på topp frukosten är suverän
Rummen kanonfina.
Allt är 10 i top varit här många ggr och kommer verkligen att återkomma.
Stora kramar till er alla på quality hotel
Kramizar Annette

Tack 372annetten
Omdömet skrevs 20 april 2022

Rum är bra och renta Frukost är mycket finns och gott jag gilla bar och cafe so mycket bad finns och service är bra tror jag vill repeterar till mina bänner kommer bästället i Hotellet också ska jag kommer tillbaka hit bra Hotel stora tack

Tack sirimine21
Omdömet skrevs 4 april 2022

Jag hann testa gymmet, bastun, frukosten och kvällsmaten. Bra internetuppkoppling och tillkopplingsmöjlighet till TVn (HDMI) var viktigt på rummet, och det fanns. Gymmet hade modern utrustning, bastun var godkänd (var en elektrisk Tylö av typen man kan kasta vatten på) och låssystemet i omklädningsrummet var elektroniskt med egenvald kod.

Ett plus att det fanns strykjärn och -bräda på varje rum.

• Restyp: Reste ensam
Tack Tapio86
Omdömet skrevs 1 april 2022

Hotellet låg mycket bra till, det var luftigt och fräscht med bra rum och en fantastisk frukost där det mesta fanns att välja bland. skönt med riktiga mörkläggningsgardiner och sköna sängar man sov gott i.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Malinald