Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 129 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Boka nu, betala på plats
  • Restaurang
Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Mayfair Hotel Tunneln(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 92 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 85 US$/natt.

Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vanligt hotellrum, inget speciellt liksom.
Tyvärr var internet otroligt dåligt och kopplade ifrån hela tiden. Fungerar i 10 min och sen stängs det av osv.
STENHÅRDA kuddar, vilket förde med sig en natt utan sömn.. Dock sköna madrasser.
Rummet var kallt när vi kom och vi försökte höja värmen men det funkade inte. (Och självklart hade vi kortet i hela tiden.) Inte skönt att vakna och frysa..
Frukosten var också vanlig utan något som gjorde den speciell.
Nära till Emporia, vilket var skönt när shoppingen var över.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Annica S
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej!
Tack för din recension och feedback! Den är viktigt för oss och vi uppskattar att du tog dig tid att skriva. Vad tråkigt att det kändes kallt på rummet. Termostaten på väggen tar sin tid innan den kommit upp i önskad värme. Vad kul att läget vid Emporia passade bra. Det passar perfekt med en shoppingtur! Hoppas ni är nöjda med er vistelse och att vi får se er snart igen!

Bästa hälsningar,
Jenny P Benestam

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Smidig inresa via CPH och tåg en hållplats. Hotellet ligger alldeles intill Hyllie tågstation. Trevlig och proffsig personal. Rummet var bra och konferenytorna också. Bra variation på fikat med kaffemaskin, glassmaskin och popcornmaskin.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack K1118KPmaria2018

Hej
Hjärtligt tack för denna fina recension! Låter som du hade en skön hotellvistelse. Vad härligt att vårt läge precis intill tågstationen passade dig så bra! Då kan man passa på att ta ett litet besök över sundet. Hoppas vi får välkomna dig igen snart!

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Hade fått höra att hotellet skulle ha okej veganfrukost. Mailade hotellet i förväg och frågade vad de erbjöd på frukostbuffén men fick inget svar. Skrev i bokningen att vi önskade veganskt till frukost och sa till vid incheckningen. När vi kommer till frukosten hänvisas vi till allergihörnan. Där finns soyghurt och havredryck. Frågar personalen om det finns något mer. Personalen plockar då fram smör och ost. I övrigt för vi nöja oss med macka med marmelad.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Mia M
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej!

Tack för din fina recension och feedback. Den uppskattas! Vad tråkigt att höra att det veganska utbudet inte höll måttet för er. Jag har gett din feedback till berörd avdelning. Jag hoppas ni hade en trevlig vistelse och önskar er varmt välkomna tillbaka vid nästa besök i Malmöregionen!

Bästa hälsningar
Jenny P Benestam,

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Bor alltid på Quality View när jag har ett tidigt flyg från Kastrup. Ligger 50 meter from Hyllie Station. Front Desk är alltid trevliga och tillmötesgående. Rummet är fräscht, rent och framförallt TYST, vilket är skönt när man ska upp tidigt.

Har aldrig fått uppleva deras ordinarie frukost då jag alltid haft flyg som krävt att jag checkat ut innan den öppnar, men jag uppskattar att de dukar upp en lite buffe i baren till dem som ska iväg tidigt. Den innehåller bröd, pålägg, juice och frukt. Enkelt men smidigt och gott.

• Bodde här: september 2017, reste ensam
Tack zakke91
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej
Hjärtligt tack för denna fina recension! Låter som du hade en skön hotellvistelse. Vad härligt att frukosten passade dig så bra. Det är ju trots allt dagens viktigaste måltid :) Hoppas vi får välkomna dig igen snart!

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt läge när man ska vidare till Kastrup tidigt på morgonen. Helt ok barfrukost för oss som behövde checka ut tidigt. Bra rum fast lite besvikna då våra pojkar på 14 respektive 18 år fick en bäddsoffa att dela på. Inget som framgick när jag ringde och bokade och skulle aldrig boka bäddsoffa till dom. Får nog vara tydligare nästa gång

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Jessica K

Hej

Hjärtligt tack för denna recension! Vad kul att barfrukosten var till belåtenhet. Gällande extrasängar så är det bäddsoffa på en del rum och extrasäng på andra. Vi ska se till så att ni ska kunna få extrasängar vid nästa besök. Hoppas vi får välkomna dig igen snart!