Omdömet skrevs 30 mars 2018

Smidig inresa via CPH och tåg en hållplats. Hotellet ligger alldeles intill Hyllie tågstation. Trevlig och proffsig personal. Rummet var bra och konferenytorna också. Bra variation på fikat med kaffemaskin, glassmaskin och popcornmaskin.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack K1118KPmaria2018
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej
Hjärtligt tack för denna fina recension! Låter som du hade en skön hotellvistelse. Vad härligt att vårt läge precis intill tågstationen passade dig så bra! Då kan man passa på att ta ett litet besök över sundet. Hoppas vi får välkomna dig igen snart!

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Hade fått höra att hotellet skulle ha okej veganfrukost. Mailade hotellet i förväg och frågade vad de erbjöd på frukostbuffén men fick inget svar. Skrev i bokningen att vi önskade veganskt till frukost och sa till vid incheckningen. När vi kommer till frukosten hänvisas vi till allergihörnan. Där finns soyghurt och havredryck. Frågar personalen om det finns något mer. Personalen plockar då fram smör och ost. I övrigt för vi nöja oss med macka med marmelad.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Mia M
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej!

Tack för din fina recension och feedback. Den uppskattas! Vad tråkigt att höra att det veganska utbudet inte höll måttet för er. Jag har gett din feedback till berörd avdelning. Jag hoppas ni hade en trevlig vistelse och önskar er varmt välkomna tillbaka vid nästa besök i Malmöregionen!

Bästa hälsningar
Jenny P Benestam,

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Bor alltid på Quality View när jag har ett tidigt flyg från Kastrup. Ligger 50 meter from Hyllie Station. Front Desk är alltid trevliga och tillmötesgående. Rummet är fräscht, rent och framförallt TYST, vilket är skönt när man ska upp tidigt.

Har aldrig fått uppleva deras ordinarie frukost då jag alltid haft flyg som krävt att jag checkat ut innan den öppnar, men jag uppskattar att de dukar upp en lite buffe i baren till dem som ska iväg tidigt. Den innehåller bröd, pålägg, juice och frukt. Enkelt men smidigt och gott.

• Bodde här: september 2017, reste ensam
Tack zakke91
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej
Hjärtligt tack för denna fina recension! Låter som du hade en skön hotellvistelse. Vad härligt att frukosten passade dig så bra. Det är ju trots allt dagens viktigaste måltid :) Hoppas vi får välkomna dig igen snart!

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt läge när man ska vidare till Kastrup tidigt på morgonen. Helt ok barfrukost för oss som behövde checka ut tidigt. Bra rum fast lite besvikna då våra pojkar på 14 respektive 18 år fick en bäddsoffa att dela på. Inget som framgick när jag ringde och bokade och skulle aldrig boka bäddsoffa till dom. Får nog vara tydligare nästa gång

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Jessica K

Hej

Hjärtligt tack för denna recension! Vad kul att barfrukosten var till belåtenhet. Gällande extrasängar så är det bäddsoffa på en del rum och extrasäng på andra. Vi ska se till så att ni ska kunna få extrasängar vid nästa besök. Hoppas vi får välkomna dig igen snart!

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt nytt och fräscht hotell. Fin lobby och på samma våningsplan ligger frukosten. Bra och fräsch frukost. Det jag kunde sakna var färskpressad juice. Men allt annat var fint upplagt. Parkering finns direkt under hotellet dock lite klurigt att komma ner till rätt garage våning då det var lite dåligt skyltat.

Jag fick ett dubbelrum av superior rum 919. Väldigt fint rum. Skön fåtölj och kunna sitta och läsa i. Bra fungerande elgardiner. Men detta med sängen. 2 smala enkelsängar. Där sängarna åker isär så fort man kommer i närheten av kanten till den andra sängen som stod bredvid. För lätta sängar eller för halt golv. Ja inte kunde man sova så. Då hade jag hellre sovit i fåtöljen. Jag vände på sängarna så att de stod mot en vägg och sedan ställde jag den stora tunga fåtöljen på andra sida och då gled inte sängarna ifrån varandra. Men så kan man ju inte behöva göra. Detta måste ni ha fått en massa klagomål på för inte sover man bra inte. Dock var sängarna väldigt sköna. Lagom hårda.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Henrik S

Hej
Hjärtligt tack för denna recension! Vad härligt att frukosten passade dig bra, men jag ska framföra ditt önskemål om apelsinjuice. Tråkigt att du inte trivdes med sängarna. Vi välkomnar dig gärna tillbaka och ser till så att du får ett rum med andra sängar nästa besök!