“Så gott!”

Rankad som nr 59 av 946 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Jag och min hustru var på en roadtrip i Skåne och stannade till i Malmö. Dessa smårätter måste upplevas. Skiftande smaker bland de sex smårätter vi valde. Servitören förklarade vad rätterna innehöll och gav råd i vilken ordning de bör ätas. Trevlig service och man fick snabbt hjälp, rekommenderas varmt.

Tack davidlZ2052XG

Omdömet skrevs 26 juli 2020

Kan inte rekommendera denna restaurang. Vi fick segt kött (flankstek) som inte gick att tugga. Gissar att den var skuren på fel håll. Köket bad om ursäkt men hoppades att den andra maten smakade bra!? Vi åt tre små rätter vardera och ett glas vin för 1100 kr, varav huvudrätten alltså i princip inte gick att äta.

Tack SofiaYng
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Goda asiatiska smaker, många olika smårätter, fräsch mat. Vi provade trerättersmiddag och den var välbalanserad. Lagom mycket mat. Fantastiskt goda viner till. Mysig inredning och trevlig personal.

Tack Hermansson73
Omdömet skrevs 28 juni 2020 från mobil enhet

Helt fantastisk god korean bbq med goda tillbehör! Kan verkligen rekommendera deras fräscha drinkar som passar perfekt före/efter maten!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack sofiadd96
Omdömet skrevs 25 juni 2020

Fantastiskt god mat och trevlig och kunnig personal som presenterade varje rätt för oss!
Kan varmt rekommendera alla att prova.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Susanne M

Resenärer som tittade på Namu tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Namu? Berätta vad du tyckte!