“Proffsig service”
Omdöme om Restaurang Atmosfar

Restaurang Atmosfar
Rankad som nr 23 av 967 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Var här med vänner och vilken service, wow, såg oss hela tiden fast vi satt runt en vägg och så kunniga när det gällde mat och dricka. Jag är inte van vid sån bra service så det riktigt bra. Beställde två mellanrätter och rätten med aubergine var jättegod och rätten med räkor var också god, fast räkorna var lite sega och salta annars var det bra. Kommer gärna hit igen.

Tack Gittan66

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Mycket god mat, lagom portioner för lunch. Kanske lite för små om vi hade varit där för middagsmat.
Vällagat och aptitligt upplagt. Rekommenderas

1  Tack sannaengqvistschmitz
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Jäkligt bra ställe! Mysigt, gemytligt, Mycket god mat tog råbiffen, bra efterrätter. MYCKET trevlig samt serviceinriktad personal! Kommer tillbaka, rekommenderar atmosfär stark, Perfekt helhet

Tack ludwigm782
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Bra läge. Vi år hollies (smarrig med sting), tidxl (okej), blomkål (sönderkokt men med god tillbehör) och råbiff (okej, men inget som stack ut). Maten är inte värd pengarna enligt oss. Vänlig och hjälpsam personal.

Tack Cecilia W
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Var här över en lunch i juni! Servaren var superskicklig och trevlig och maten var otroligt god. Kan lätt tänka mig gå hit igen!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Tilde B

Resenärer som tittade på Restaurang Atmosfar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Atmosfar? Berätta vad du tyckte!