“God och vällagad mat ”
Omdöme om Restaurang Atmosfar

Restaurang Atmosfar
Rankad som nr 23 av 967 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Mycket god mat, lagom portioner för lunch. Kanske lite för små om vi hade varit där för middagsmat.
Vällagat och aptitligt upplagt. Rekommenderas

1  Tack sannaengqvistschmitz

Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Jäkligt bra ställe! Mysigt, gemytligt, Mycket god mat tog råbiffen, bra efterrätter. MYCKET trevlig samt serviceinriktad personal! Kommer tillbaka, rekommenderar atmosfär stark, Perfekt helhet

Tack ludwigm782
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Bra läge. Vi år hollies (smarrig med sting), tidxl (okej), blomkål (sönderkokt men med god tillbehör) och råbiff (okej, men inget som stack ut). Maten är inte värd pengarna enligt oss. Vänlig och hjälpsam personal.

Tack Cecilia W
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Var här över en lunch i juni! Servaren var superskicklig och trevlig och maten var otroligt god. Kan lätt tänka mig gå hit igen!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Tilde B
Omdömet skrevs 12 juli 2021 från mobil enhet

Läser alltid recensioner innan jag besöker en restaurang.
Läste mycket gott om maten men många påpekade på deras service. Och det stämmer att den kan bli lite bättre.
Vi fick hjälp fort. Lite för fort då vi inte hunnit kolla menyn. Men det gjorde inget. Och servitrisen kom efter några minuter efter vi fått våran mat och frågade om det smakade bra. Och det är väldigt viktigt. Men efter det glömdes vi bort helt. Ingen fråga oss om vi ville ha mer att dricka. Och det var omöjligt att få ögonkontakt med personalen även när vi ville betala. Tog över 30 minuter tills jag fick ropa efter en servitris för att få betala. Kommer säkert komma tillbaka för maten var jättebra. Men de har en del att jobba på med servicen.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack chr1s040

Resenärer som tittade på Restaurang Atmosfar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Atmosfar? Berätta vad du tyckte!