Tripadvisor

Omdöme om Restaurang Atmosfar

Restaurang Atmosfar
Rankad som nr 21 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 27 februari 2020

Riktigt bra. Jag gillar när det inte är för skitnödigt. Det är det inte på Atmotsfär. Maten är bra och vinet är också. Finess på det hela. Gillar det när jag vill bara koppla av med vänner.

Tack MagnusH457

Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Alla rätter var helt fantastiska. Klassiker som var kreativt utförda. Mycket prisvärt för nivån på maten!
Mycket bra lokal med bra akustik och trevlig personal trots helt fullsatt. Rekommenderas!

Tack edvardssoon
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig atmosfär och god mat är en sammanfattning som täcker det mesta. Konceptet med ”mellanrätter” dvs portionsstorlekar som varken är förrätter eller huvudrätter är inget som passar mig personligen. Därav blir betyget ett snäpp ner för mig.

Tack savenc
Omdömet skrevs 27 januari 2020

En klar favorit i Malmö och ett ställe man alltid kommer tillbaka till. Riktigt bra mat och service och bra vinlista. Maten är grymt prisvärd med tanke på kvalitén.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 916alfc
Omdömet skrevs 21 januari 2020

Rolig meny - nytt och gammalt (den friterade camemberten) i lagom proportioner. Och väldigt trevlig service - vi är så nöjda!

Datum för besöket: januari 2020
Tack ulla c

Resenärer som tittade på Restaurang Atmosfar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Atmosfar? Berätta vad du tyckte!