Tripadvisor

Omdöme om Restaurang Atmosfar

Restaurang Atmosfar
Rankad som nr 21 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig atmosfär och god mat är en sammanfattning som täcker det mesta. Konceptet med ”mellanrätter” dvs portionsstorlekar som varken är förrätter eller huvudrätter är inget som passar mig personligen. Därav blir betyget ett snäpp ner för mig.

Datum för besöket: februari 2020
Tack savenc

Omdömet skrevs 27 januari 2020

En klar favorit i Malmö och ett ställe man alltid kommer tillbaka till. Riktigt bra mat och service och bra vinlista. Maten är grymt prisvärd med tanke på kvalitén.

Tack 916alfc
Omdömet skrevs 21 januari 2020

Rolig meny - nytt och gammalt (den friterade camemberten) i lagom proportioner. Och väldigt trevlig service - vi är så nöjda!

Tack ulla c
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Fantastisk kväll med otroligt gott mat och trevligt service. Återigen bevisar ni att stället är en AB de bästa i Malmö.

Tack georgebQ2590QQ
Omdömet skrevs 4 december 2019 från mobil enhet

Konceptet med vällagade och kreativa mellanrätter är fantastiskt gott. Man får helt enkelt prova lite fler smaker.

Ihop med bra rekommendationer på passande viner och väldigt bra service, är det bara att boka bord.

Hälleflundran var verkligen något extra.

Datum för besöket: december 2019
Tack StefanJ227

Resenärer som tittade på Restaurang Atmosfar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Atmosfar? Berätta vad du tyckte!