“Gött”
Omdöme om Burritofriends

Burritofriends
Rankad som nr 8 av 987 Restauranger i Malmö

Likt Subway beställer man i kön.
Tog en burrito som mättade bra.
Ganska trångt då stället verkar populärt.
Rekommenderas

Datum för besöket: juli 2022
Tack Fredrik I

Omdömet skrevs 23 april 2022 från mobil enhet

Gjorde en vistelse i Malmö och hade hört mycket om detta ställe så valde att prova. Personalen var otroligt trevlig och förklarade enkelt hur det gick till när man skulle skapa sin burrito.
Tog med min nyskapade burrito till vattnet för att avnjuta den med fin utsikt. Burriton höll en egen klass och var suveränt god. Lätt ett återbesök hit nästa gång i Malmö!

Datum för besöket: april 2022
Tack Jacob L
Omdömet skrevs 25 januari 2022

Bytt förpackning på burritobowls så att man numera får hälften till samma pris. Mycket dåligt, knappt fyllda. Speciellt inte en vanlig burrito.
Personalen når dessutom inte upp till en god servicenivå och ingen har den sista fingertopps känslan som krävs för att få nöjda kunder.

Datum för besöket: januari 2022
Tack mauriciosN6871PU
Omdömet skrevs 10 januari 2022

Ganska trist, geggig köttfärssås i ett saggit tacoskal. inte så mexikanskt och inte så mycket smak. Besviken m a p har 4 i betyg det motsvarade det inte.

Datum för besöket: november 2021
Tack Impala I
Omdömet skrevs 19 december 2021

Hej!
Min man blev ordentligt magsjuk efter att ätit en bowl med kalkon här den 18 dec ca kl 17.00. Han har haft en katastrofal dag och mått så dåligt samt inte kunnat äta eller dricka på hela dagen och ångrar givetvis att han besökte denna resturang. Dottern som tog en annan rätt blev inte magsjuk.

Jag skrev Mail till restaurangen och begärde kompensation, dvs pengarna tillbaka för hans rätt, som plåster på såren eftersom hela fjärde advent blev fullständigt förstörd.

Burritofriend, som verkligen inte är någon vän, de vill inte kännas vid det och skyller på Malmö operan dit min man och dotter gick efteråt. Här kan jag tillägga att vi åt lunch här hemma innan mitt på dagen innan besöket och ingen annan blev sjuk. Så det kan inte komma hemifrån. Mannen och dottern åt inget på Malmö operan just eftersom de hade ätit på Burritofriends innan. Efteråt åkte de direkt hem och ingen mer mat förtärdes denna dag.

Vi kan så klart inte bevisa detta, men både mannen och jag vet att bakterierna kom från denna resturang. Någon annanstans kan de inte ha kommit från. Maken äter ute mycket i jobbet i Malmö och har aldrig råkat ut för något dylikt,

Så se upp när ni äter här. Ni lär inte få gehör för era klagomål. De skyller bara ifrån sig och säger att ingen annan har klagat. Uselt. En hundring som plåster på såren var allt jag ville ha. Tyvärr är maken för dålig och svag att skriva annars hade han gjort det själv.
Tack för mig!

Datum för besöket: december 2021
1  Tack Q9534FHhelenaf

Resenärer som tittade på Burritofriends tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Burritofriends? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.