“OTROLIGT gott burritobröd och fräscha ingredienser!”
Omdöme om Burritofriends

Burritofriends
Rankad som nr 10 av 948 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 21 september 2020

Väldigt prisvärt, och väldigt bra ställe att gå till om man är ett sällskap med blandad kostpreferens som vill köpa lunch/middag och ta med till Kungsparken som ligger bredvid. Fräscht och varierat innehåll, egenbakat bröd och jättegod vegetariskt protein (Oumph).

Tack Johanna C

Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Burrito Friends ger allt man kan önska sig. Tortillas som gräddas vid beställning, snabb service, möjlighet att anpassa efter exakt vad man vill ha, och en ägare som känner igen gästen efter bara två eller tre besök.
Jag kan inte svara för mer än kombinationen burrito-carnitas-blandat ris-alla grönsakerna-blandade bönor-vitlökssås-mild salsa-bladsallad, men det beror på att jag tog det första gången och det var så gott att jag inte velat ha något annat.
Burriton är rejäl, lemonaden är uppfriskande och milkshaken är god.

Datum för besöket: juli 2020
Tack petronellaw882
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Jätte gott och gott veganskt alternativ!!! Jag och min partner firar alltid när något roligt händer här

Tack LeaE204
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Blev intresserad av att de bla bakade eget bröd då jag läste om detta företag. Upplevelsen var dock inte så lik mina minnen från Mexico .
Väldigt mycket snabbmatskänsla ’à la subway och maten saknade nästan helt smak även om jag tog den ”starka” salsan osv. Kommer inte att gå hit igen. Lokalen kändes också lite sunkig med icke avtorkade bord mm. Jag antar + för billigt pris om du inte är så matintresserad? Skulle inte rekommendera att gå hit.

Tack I7404NUjuliat
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Finns eventuellt godare burritos. Men för priset helt klart värt! En meny med lemonad, kaffe Och glass samt burrito eller bowl för 98kr!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack rebeccatM8796TH

Resenärer som tittade på Burritofriends tittade också på

Besökt Burritofriends? Berätta vad du tyckte!