“Vårt favorit ställe!”
Omdöme om Burritofriends

Burritofriends
Rankad som nr 10 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Jätte gott och gott veganskt alternativ!!! Jag och min partner firar alltid när något roligt händer här

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LeaE204

Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Blev intresserad av att de bla bakade eget bröd då jag läste om detta företag. Upplevelsen var dock inte så lik mina minnen från Mexico .
Väldigt mycket snabbmatskänsla ’à la subway och maten saknade nästan helt smak även om jag tog den ”starka” salsan osv. Kommer inte att gå hit igen. Lokalen kändes också lite sunkig med icke avtorkade bord mm. Jag antar + för billigt pris om du inte är så matintresserad? Skulle inte rekommendera att gå hit.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack I7404NUjuliat
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Finns eventuellt godare burritos. Men för priset helt klart värt! En meny med lemonad, kaffe Och glass samt burrito eller bowl för 98kr!

1  Tack rebeccatM8796TH
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Bästa burritos i Malmö. Goda ingredienser, färsk och smakligt. Vegan alternativ finns och är utmarkt.

Tack OnAir287390
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Fantastisk god Burrito! Kan verkligen rekommendera andra att ta sig hit.
Har provat burritos runt i världen. Vem kunde tro att det fanns ett bra ställe i Malmö?

Vi åt en varsin Burrito med pulled pork.

//VB

Tack Vartanbedros

Resenärer som tittade på Burritofriends tittade också på

Besökt Burritofriends? Berätta vad du tyckte!