“Best burritos in Sweden”
Omdöme om Burritofriends

Burritofriends
Rankad som nr 10 av 958 Restauranger i Malmö

Bästa burritos i Malmö. Goda ingredienser, färsk och smakligt. Vegan alternativ finns och är utmarkt.

Tack OnAir287390

Fantastisk god Burrito! Kan verkligen rekommendera andra att ta sig hit.
Har provat burritos runt i världen. Vem kunde tro att det fanns ett bra ställe i Malmö?

Vi åt en varsin Burrito med pulled pork.

//VB

Tack Vartanbedros

Vilket ställe. Grymt gott, bra pris och tjejerna som jobbade var otroligt snabba. De mjuka bröden är ljuvligt goda och de hårda sprängfyllda. Rekommenderas varmt

Tack SivAsp

Åt en burrito med carinatas, starkt ris majs, bönor, stark salsa, gräddfil och guacamole.
Väldigt bra personal och otroligt god mat!

Tack willeb2019

Alltid lika god burrito här med hemmagjort majsbröd som görs direkt på plats. Massor av fina tillbehör att välja bland och jag uppskattar vegetariska alternativ som pulled oumph och quornfärs. Mjukglassen är jättegod med. Prisvärt. Trevlig personal. Enkelt och gott. Hundar får vara på uteserveringen. Värt ett besök. Kan verkligen rekommendera Burrito Friends.

Tack 531emelye

Resenärer som tittade på Burritofriends tittade också på

Besökt Burritofriends? Berätta vad du tyckte!