“Riktigt god mat, trevliga kockar, rimligt pris”
Omdöme om Burritofriends

Burritofriends
Rankad som nr 10 av 945 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan

Jag kom dit och det var tydligt hur jag skulle beställa. Personalen var trevlig och förklarade vad det fanns att välja mellandå det var första gången jag var där. Maten var väldigt god, och ska jag jämföra en burrito med en vanlig 40kr Falafelrulle (till exempel), ås tycker jag helt klart att denna burrito är prisvärd.

Tack martinjK4591DE

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

God snabbmat. Får mycket mat för pengarna. Helt okej och äta där men tycker det är en mer takeaway restaurang

Tack davve81
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Otroligt gott god mat rekommenderar starkt! Servicen var super och allt smakade helt fantastiskt! Stort tips

Tack Flyer231279
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Jättebra mat & trevlig personal! Snabb service och fint i lokalen. Rekommenderas verkligen supermycket

Tack Frejadevetdu

Grymt käk och grym personal! Verkligen att rekommenderas, snabb service, bra sittplatser, bra läge!!

Tack emelieb655

Resenärer som tittade på Burritofriends tittade också på

Besökt Burritofriends? Berätta vad du tyckte!