“Mättande och god lunch”
Omdöme om Burritofriends

Burritofriends
Rankad som nr 10 av 962 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Ett av Malmös bästa lunchställen. Prisvärt och mycket mat. Nästa för mycket om man inte är så stor i maten. Fräscht och trevligt bemötande. Bra vegetariska alternativ och goda såser. Gillar allt med detta stället utom lokalen som har lite osköna stolar. Går hit en gång i veckan!

1  Tack starkbellman

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

89 kronor för en välfylld och vällagad burrito med chips, god lemonad och dessutom en mjukglass till efterrätt är helt rätt. Valmöjligheterna på detta ställe var enormt. Tänk ett bättre Subway, mycket trevlig kassapersonal!

1  Tack Roam492283
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

God mat, bra personal och en gudomligt god milkshake! Har man vägarna förbi så kommer jag definitvt äta här igen

1  Tack robertmW9130LV
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

God burrito i många varianter. Bra värde för vad du betalar. Jag tog salladsvarianten med kyckling och några extra tacos på toppen! Perfekt kvällsmat på resa!

1  Tack hansolo76se
Omdömet skrevs 19 maj 2017

Sjukt underbar burrito jag älskar den så mycket. Världens trevligaste personal också. Riktigt bra ställe 10/10

Datum för besöket: maj 2017
2  Tack leoe171

Resenärer som tittade på Burritofriends tittade också på

Besökt Burritofriends? Berätta vad du tyckte!