Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline
eDreams246 US$
Agoda.com247 US$
Destinia.com
FindHotel
Omdömet skrevs 4 april 2021 från mobil enhet

Verkligen att rekommendera detta hotell och verkligen en stjärna till personalen som va så trevliga och fantastiska.
Bodde i en svit nr 203, verkligen jätte fint rum med badkar i rummet dessutom. Servicen av personalen va kanon samt underbart god frukost.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack fridbzz
Ulrika Andersson, Hotelldirektör på Hotel Duxiana Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2021

Hej fribzz, Tusen tack för er väldigt fina recension. Vi är så glada över att se att ni hade en trevlig vistelse här
hos oss på Hotel DUXIANA. Hjärtligt välkomna tillbaks. Ha det gott tills dess . Vänligen Lena /Receptionen

Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

En underbar, elegant och familjär känsla. Lyxig, ledande design i foajé, på rummen och genomtrevlig personal. Tycker du om design med yttersta kvalitet i material och produkter skall du bo här. Intimt och internationell känsla. Sängarna helt underbara, tyst och lugnt. Förstklassig frukost. Centralt läge med joggingstråk utanför dörren. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack katarinafellbrant
HotelDUXIANAMalmo, Nattportier på Hotel Duxiana Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2020

Hej Katarina, Tusen tack för ert fina omdöme, det glädjer oss oerhört att ni hade en så fin vistelse hos oss.
Trevligt att se att ni uppskattar vår inredning, design och de sköna sängarna och att frukosten gav er en bra start på dagen.
Vi hoppas på ett snart återseende
Med vänlig hälsning Lena /Team Hotel DUXIANA

Omdömet skrevs 27 november 2019

Riktigt gott det vi åt till lunch. Man känner verkligen att kockarna lagt ner sin fulla känsla i tillagning och upplägg.Servicen var dessutom helt perfekt. Till denna restaurang kommer vi för lunch fler gånger.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack AndersBjorklundYstad
HotelDUXIANAMalmo, Nattreceptionist på Hotel Duxiana Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2019

Hej Anders,
Tack för din superfina recension, har framfört den till berörd personal.
Vi ser alla framemot era kommande besök hos oss.
Med vänliga hälsningar Team Hotel DUXIANA

Omdömet skrevs 4 november 2019 från mobil enhet

Startade med en fantastisk vällagad lunch på fredagen och servicen var på topp. Avslutade fredagen med en knökfull restaurang och god skumpa. Vi kom tillbaka på söndagen för en staycation och blev inte besvikna.... sängarna är fantastiska! Rummen snygga och rena. Frukosten var ok men inget wow plus för de goda bröden/ bullarna från Davids patisserie. Ska man säga något som inte var bra så var det 1 sänglampa funkade inte , inget skohorn och lite kallras så det blev lite kyligt... men hit kommer vi igen för att sova gott.

Datum för vistelsen: november 2019
5  Tack Anette B

Hej Anette B,
Tack för din väldigt fina recencion!
Vi uppskattar och tar till oss av all feedback, både positiv och negativ.
Vi ser framemot ert nästa besök hos oss på Hotel DUXIANA,
vi ska göra vårt bästa för att ge er en ännu bättre upplevelse hädanefter.
Vänligen Lena /Receptionen

Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Bodde i 2 dagar i 2 olika rum för att annars hade jag inte fått något rum på hotellet. Läget är väldigt bra, otroligt trevlig personal förutom ena tjejen som skötte frukosten andra dagen.

Första dagen bodde jag i en svit, otroligt fin svit det som var dåligt där var att det bara fanns 3 tv-kanaler.

Andra dagen bodde jag i ett dubbelrum och det tyckte jag var väldigt litet, kändes tyvärr som typ ett fängelse, hade bara 1 tv-kanal, lilla kylskåpet stod på golvet, en jobbig ventilation som lät hela tiden på toaletten och tyckte det var lite konstigt möblerat.

Frukosten, tyvärr men liten och dom hade bara 1 laktosfri yoghurt som dessutom var gammal och typ slut så frågade om en ny,

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste ensam
Tack matteeee96x
Reception H, Nattportier på Hotel Duxiana Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2019

Tack för din recension! Tråkigt att höra att du inte fick en hundraprocentig upplevelse hos oss.
Vi uppskattar och tar till oss av all feedback, både positiv och negativ.
Vi håller på att se över vårt TV-utbud så förändringar är på gång.
Av det laktosfria utbudet har vi oftast havregurt, naturell- och smaksatt- yoghurt bl.a. och dessa är populära,
därav kanske att de var slut de dagar du bodde här.
Vi hoppas du vill komma tillbaka till oss på Hotel DUXIANA en annan gång och att vi då kan ge dig en upplevelse som lever upp till dina förväntningar! Vänligen Lena /Receptionen