“Magiskt!! Kanonbra!”

Carnivore Steak House
Boka bord
Rankad som nr 15 av 996 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 18 december 2022 från mobil enhet

Googlade efter Malmös bästa kött och fick upp detta ställe. Kan inget annat än att hålla med. Wow vilket ställe!! Super mysig lokal med en grym personal som verkligen tar hand om sina kunder. Köttet var magiskt. Kocken vet verkligen hur man får till grillgraderna. En dold pärla i Malmös innerstad som får solklara 10 poäng av mig!!

Datum för besöket: december 2022
Tack Travel32437187176

Omdömet skrevs 6 november 2022 från mobil enhet

Bra kvalitet på råvaror men såsen var vattnig och det saknades salt. Borden stod väl nära varandra. En riktigt vass kniv hade vart att föredra

Datum för besöket: november 2022
Tack NiklasB875
Omdömet skrevs 4 augusti 2022 från mobil enhet

Gick dit pg av att vi älskar kött och fick kött som var så salt och sönderpepprad att vi fick dricka en hel flaska vatten . Rödvinssåsen var full med klumpar.
Det enda plusset var servitrisen som var otroligt trevlig
Första o sista gången tyvärr

Datum för besöket: augusti 2022
1  Tack LenaG431
Omdömet skrevs 4 april 2022 från mobil enhet

Andra gången jag är här, denna gången med vänner som precis som jag älskar gott och vällagat kött.
Även denna gången levererade personalen, både gällande mat och service! Alla var mer än nöjda med sina köttbitar och servicen var i topp!

En mycket bra restaurang med härlig kvarterskrogskänsla. Bra salladsbuffé, bra viner i bra prisklass och som sagt fantastiskt kött!

Hit går du om du vill äta och dricka gott och få fin service utan att behöva tömma bankkontot.

5 ⭐️

Datum för besöket: april 2022
1  Tack StrandFredde
Omdömet skrevs 20 mars 2022

Jag och mitt sällskap åt båda oxfilé med pommes, vilket vi båda var mycket nöjda med. Salladsbar kan säkert uppskattas av många, men vi upplevde att salladen inte höll måttet jämfört med det goda köttet. Atmosfären var mysig, men något hög ljudnivå med 80-talsklassiker som gick nonstop under kvällen. Borden är placerade måttligt nära varandra så önskas en middag där mer privata samtal skall hållas rekommenderar jag en annan restaurang. Vi saknade även garderob i lokalen, istället fick ytterkläder hängas på stolarna vilket resulterade i att middagen mer kändes som ett pubbesök. Sammanfattningsvis, mycket gott kött, men mer av en pub än en finare restaurang.

Datum för besöket: mars 2022
Tack W6332EXemmaw

Resenärer som tittade på Carnivore Steak House tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Carnivore Steak House? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.